Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma. A jdete na to báječně :-).

(V podobném věku jsme s dcerou, které FAKT žádné, ale žádné miminko naroďovat nechtěly, dospěly k závěru, že buď můžou zůstat se mnou, nebo si vybrat dítko v dětském domově. Naštěstí to bylo doma. Teď končí VŠ a když jí připomenu, jak slibovala "na mú dušu", že se mnou zůstane, nehlásí se k tomu ;-D;-D;-D)

1 0
možnosti
Foto

nojo, to jsou celý voni..:-) Já když teď připomenu starším synům ( 25+27), že si mě chtěli oba vzít a dokonce se kvůli tomu porvali, páč jsem byla jejich nejkrásnější maminka, tak se k tomu taky nehlásej, nebo to okomentujou : tooo víííš, že jooo... To jejich bratr je jinačí kanon: sametově se o mě otře a hlubokým hlasem praví : Jsi krásná žena...Moc mužů mi to neříká a tak si toho vážím :-)))V

0 0
možnosti
Foto

Mně se to hodně dobře četlo :) R^

0 0
možnosti
Foto

:-) mě se to od vás taky dobře čte :-) díky

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik