Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Článek mě samozřejmě pobavil R^, nicméně si neodpustím trochu mentorování na téma společného nudismu dospělých a dětí. Zastávám názor, že pro kluka by měla být dospělácká vagína až do jeho prvních sexuálních zkušeností oním "luzným X" (jak se praví v jedné české komedii). Tím, že mu ji strkáte pod nos od raného věku, ho připravujete (o docela pěknou) životní etapu tajemného očekávání. :-)

0 0
možnosti
Foto

no ale on neviděl vagínu...on viděl pouze převelice ochlupený pubický pahorek,a vlastně neviděl ani ten ;-D... a pravdou je, že se s nim občas ještě koupu...myslím, že pokud z těhle věcí nedělám tabu, berou předškolní děti pohlaví naprosto přirozeně a bez újmy...ale co člověk, to názor

2 0
možnosti
AR

Když to čtu, tak si říkám, že jsem VELMI rád, že žiju v zahraničí, protože až můj syn začne mluvit a ptát se tímto způsobem, lidi mu naštěstí nebudou rozumět. :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)nojo, ne vždycky je to úplně košer, ale postupně na tom pracujem...zcela jistě z toho vyroste a věřím, že se naučí, že s upřímností těsně souvisí i ohleduplnost a slušnost....Doposavad se mi nestalo, že by kdokoli reagoval podrážděně nebo jinak negativně...je totiž zcela evidentní, že není neslušný cíleně...prostě se jen spontánně a se zájmem ptá...až na doraz;-D

0 0
možnosti
JF

J87a11n 97F49r22o36l36í50k

7. 8. 2013 12:31

Toto jsem zažil se čtyřmi vnuky a stále na to vzpomínám. Byla to pro mne ta nejlepší léta.

2 0
možnosti
TW

To je boží počtení ;-DV

2 0
možnosti
Foto

Chlap bez pupku je mrzák.8-o:-)

1 0
možnosti
Foto

Johanko, vydržte, on z toho (chce se mi říct bohužel) fakt vyroste :-). A my máme zatím úsměvné chvilky s Vaším mládětem. Díky. R^

0 0
možnosti
Foto

to já vím;-D, vlastně jsem mu vděčná, protože se od něj stále mám co učit...je nepřebernou studnicí inspirace a poznání...i když je to někdy vyčerpávající;-DDíky za podporu.

1 0
možnosti
Foto

ty jo...vy jste asi neměl upovídané dítko? Nebo nemáte? Jasně, že tohle dělají chytré děti s vyřídilkou, časem je usměrníte, ale to není ze dne na den - jsou bezelstné. Při vzpomnínkách na mnohé hlášky dcery ve stejném věku se mi dnes rosí čelo (na druhou stranu - bylo to báječné - hláška ze školky "co dělá tvoje maminka ráda" - "moje maminka pije ráda víno s tetou Petrou" se stala slavnou po celém městečku. Je fajn, když máte zvídavé dítě. A současně je to "na mrtvici". Což není důvod ho "držet u huby", ale rozumně učit, pomoci mu najít hranici. Přece nechceme mít místo dětí zakřiknuté, uniformní panáčky. Ostatně - vy taky zakřiknutě nepůsobíte :-).

1 0
možnosti
BL

Super, takhle po ránu se zasmát, hned má člověk celý den veselejší! Klučina je asi dobrej raubířek, ale pokud to formuloval skutečně takhle, je znát, že to není sprosťák, ale prostě jen bezelstné zvědavé dítě s dobrou vyřídilkou. Dík R^

0 0
možnosti
JP

Ulrichová mně je líto vás a všem, co nechtěj vidět holou realitu. Ten chlápek samozřejmě nátahl facku té neschopné mamině a musím říci, že se jí nikdo nezastal, když viděli, co tomu předcházelo. Johanko, zajdi si občas na ZŠ, kde to vypadá, jak před nástupem "Igora Hnízda". Vulgarismy, často z lidové gynekologie, jakými jsou titulováni zejména učitelky, jsou běžné a brz trestu. Dnes už máme "Džungli před tabulí" a děti nám zabíjejí pedagogy, téměř beztrestně, jsou přece mladiství. Dnes, když jedu prostředky MHD, málo který hajzlík pustí starší či nemocné osoby sednout (to dělá pouze starší generace) a mohl bych pokračovat (krádeže, šikanování). Toto nejsou však děti sociálně vyloučených, ale současná mladá generace chudých i bohatých rodičů. Rodiče utrhnou od huby jen, aby jejich děti  mohly študovat, ačkoliv jejich intelekt je s bídou na vyučení řemeslu, ale to si málokterý rodič přizná.  Pomalu každé dítě musí mít nový mobil každej půlrok, notebooka každej rok, o značkovém oblečení nemluvě. Pokud to nemá, je z kolektivu vyřazeno. Je zajímavé, že více u huby drží děti spíše bohatí rodiče než ti chudí. No a ta mizerná výchova začíná tím, že místo usměrnění se obdivuje malé děťátko které se neumí chovat na veřejnosti.  Tím, že mně budete dávat mínusy a nadávat mi do pitomců, tím realitu nezměníte.

0 5
možnosti
BL

Ale aspoň budeme mít dobrý pocit ;-D Vy jste fakt pitomec.

0 0
možnosti
SR

Jo, bezelstnost a přímost dětí je nekonečná. A úžasná. Skvěle jsem se pobavila. Děkuji.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik