Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé je, proč nikdy pískoviště nepopisují ty "sedící a rozkydnuté" matky...

Většinou čtu jen nespokojené návštěvnice pískovišť. Je fakt, že na pískoviště nechodím a co jsem asi 3x v životě byla, stálo to vždy za to Rv

0 0
možnosti
Foto

to je jednoduchý...ty sedící a rozkydnuté matky vůbec netuší, že je něco v nepořádku...

3 0
možnosti

Já vám rozumím! Díky! Moc dobře napsaný článek.R^

0 0
možnosti
Foto

nojo, ale to je zase jinej příběh :-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem pískoviště zažila už 2x a teď mě to čeká potřetí, ale zkusím použít Vaši metodu: 5 a dost;-)

O cizí děti se nezajímám, za ty odpovědnost nemám. Jste dobrá, že poskytujete záchranu cizímu dítětiR^

0 0
možnosti
Foto

Nesnáším veřejná pískoviště;-O Vám patří karma, jsme na stejné lodi;-)R^

0 0
možnosti
Foto

No jo, pískoviště...;-DR^

0 0
možnosti

Je vidět, že jste nebyla na zasedání špiček současné koalice.

0 0
možnosti
Foto

;-Dno....tak nějak nemusím být všude...

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik