Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) R^ ... přesně.

Ten původní článek s "návodem" je pro blběnky, kterých ja ale hafo a chovají se tak i bez návodu. Často si říkám: Jak si to ten chlap může nechat líbit??? 8-o

Z okolí znám případy, že může.

.

Jednoznačně platí, že každý svého štěstí strůjce. Když chlap neunese přímočarost, není chlap. A proč dělat z nechlapů chlapy ? ;-)

. Ovšem tam, kde to stojí za to, tam kde je chlap chlapem, tam není nikdy chvály dost :-)

3 0
možnosti
Foto

:-)jojo, svatá pravda...s tim chválením na pravym místě...díky za pochopení;-D

1 0
možnosti

I obráceně je to těžké.

Těším se v chladném a deštivém říjnu domů na pohodu, teplo, klid.

V obýváku stojí v jednom okně manželka, ve druhém tchýně a myjí tabulky oken.

Já jsem si nevšiml, že by propouštěly méně světla, ale ony to neomylně poznaly a zareagovaly.

Záclony jsou v pračce.

V pokoji je zima a vlhko, nevlídno, pohoda nikde. Za svůj největší duševní výkon považuji větu: "Teda to se vám fakt moc povedlo, nikde žádná šmouha a ty záclony jsou teď jako padlý sníh." Někdy se ale nepovede, ta duševní síla chybí. Známý vyprávěl, jak šel do pokoje a chtěl se původně zeptat: "Miláčku, budeš taky kávu?" ale najednou se slyší jak říká: "Ty mrcho jedna, zkazilas mi celý život." To dokáže vzájemný vztah narušit na dlouho...

2 0
možnosti
Foto

docela jsem se nasmála, pane Antoníne...úplně jsem to viděla...;-Dsmutný...;-D

1 0
možnosti
Foto

Jaký si to uděláš, takový to máš...aneb...do vztahu dvou lidí nikdy nikdo nevidí a proto jakékoliv rady nemají univerzální dosah :))

Nicméně...chvály není nikdy dost, kritiku blbě snáší každý, tím spíše je li podána hlasem s ultrazvukovými frekvencemi a ...určitá manipulace je všudypřítomná v každém vztahu :)) Rovina v sexu je značka ideál ... ale opět platí, to co jinde... kolik lidí obecně snese vždy rovinu za všech okolností a jakoukoliv formou? ;) :-)R^

5 0
možnosti
Foto

já osobně bych nikomu neradila, ale asis myslel ten blbej článek...já pak jen reagovala, jak to vidím já...Upřímnost, neboli pravda - VŽDY ve spojení se slušností a taktem...i hnusná pravda jde říct ohleduplně - pokud teda nechceme někomu vědomě ublížit, nebo způsobit konflikt..Cílená, prvoplánová a vědomá manipulace je hnusná...byť může navozovat dojem, že některý její nuance nejsou škodlivý...Rovina v sexu je sice ideál, to každopádně, ale jak dlouho harmonie navozená skvělým sexem vydrží? To pak je dobrý přemejšlet, hledám- li kvalitní ;-) sex nebo kvalitní vztah...Obojí a v dlouhodobém provedení je zázrak...Ale satani to maj třeba jinak...já sem jen padlej anděl a mám v tom binec...:-)

3 0
možnosti
Foto

Chlap je pro dotyčnou autorku zřejmě něco jako vzdorovitý a ne zcela vychovaný psík, kterého je nutno udržovat v duševní pphodě, aby náhodou nekousl.

Pro Přírodu - co má asi dotyčná za chlapa?

Tedy: má-li.....

0 2
možnosti
Foto

prosím doufám, že nemáte na mysli mne, ale autorku původního článku...Sice taky nejsem nadšená z kousajícího chlapíka, ale mazat mu med okolo tlamičky odmítám...Taky by mi zajímalo, co za osobu napsalo ten článek...

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik