Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné! Tak nějak úplně přesně jsem se učila jezdit i já  ;-D

0 0
možnosti
Foto

V poho...každý nemá buňky :)

0 0
možnosti
Foto

Cizí "neštěstí" pobavilo ..... moc.;-DR^

0 0
možnosti

Díky za příjemný začátek dne, občas jsem se chechtal i nahlas, ale pokud se chcete vyjadřovat písemně, bylo by dobré si ujasnit rozdíly mezi  " mě, mně a mi "

0 0
možnosti
Foto

já vím:-), díky za připomínku...občas se mi při psaní víc líbí použít "mi", i když se to s gramatikou moc neslučuje...každopádně, máte pravdu. Sem strašně ráda, že jsem vás rozesmála.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik