Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zachránila jste dívku, odreagovala jste si napětí a ještě poučila mužíka, jak se má chovat...tomu říkám využitý den!R^

1 0
možnosti
Foto

;-D, jo, i takhle se na to můžu koukat...a vlastně ani nejsou třeba růžový brejle :-)

0 0
možnosti
Foto

V každém se neukrývá ;-):-P

1 0
možnosti

K84a77r56e16l 52B74o46č14e78k

23. 2. 2014 20:27

kecáš, ďáble;-)

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

K29a49r87e60l 60B50o36č23e87k

23. 2. 2014 18:59

Každý v sobě má dobro i zlo, každý ale volí jinak v jistých situacích. Jsou lidi, kteří odmítají existenci reálného zla, takoví jsou bláhoví.

1 0
možnosti
Foto

J36a59n69a 62M64a78j82o90v77á

23. 2. 2014 17:27

A víte, že se vám nedivím?

2 0
možnosti

Správně, jen tak na něj. Kdo ví, proč Vám za tu tašku tahal :-)

0 0
možnosti
Foto

Milá JOHANKO :-P, zírám při čtení vašich řádků, BEZ DECHU...naprosto vás chápu, jsem také velmi dobře cvičen a musím moc uvažovat a přemáhat se, bez budhistického cvičení..né vždy, vidíte....bych na tom byl ještě hůře, moc vám držím palce a obdivuji vás s jakou [>-] lehkostí píšete a popisujete všední život EUkarma jen jahůdka pro vaši mysl a životní postojeV

0 0
možnosti
Foto

svým způsobem mi budhismus taky přitahuje, ale vzhledem ke zkušenostech s vírou jako takovou ( zítra se toho bude týkat další můj blog), budu nucena i nadále se krotit sama...Moc děkuju za povzbuzení od vás:-), je mi ho třeba...

1 0
možnosti
Foto

Třeba se ten šuplík otevřel v pravou chvíli, protože ten chlapík jednu dobře mířenou k probrání potřeboval:)

3 0
možnosti
Foto

...i tak si to lze zdůvodnit;-)

1 0
možnosti
Foto

Asi každý v sobě podobný šuplík má. Otevřel se asi dost nečekaně, co!? ;-)

2 0
možnosti
Foto

No jéje...nejsem neviňátko, ale tahle moje reakce mi zaskočila, není to totiž tak dávno. A to jsem si myslela, že jsem už "velká hodná holka"...A heleďme...

2 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik