Diskuse

Xena

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud máte zahradu, nevrhnu vám překrásnou králikárnu. Bude tam moci mít i kamarády. Na to domácí muchlání jsou přece jen lepší ti malí pejskové.

0 0
možnosti
Foto

Zahradu právě nemám, jinak by to nebyl problém...

0 0
možnosti
Foto

Johanko, jak to tak čtu, nejspíš by mohla pomoci kastrace, on ten pohlavní pud holt...pudí.

0 0
možnosti
Foto

Díky...Už mi to někdo doporučoval...Jenže já fakt nemám litr nebo dva na kastraci pro králíka...A co kdyby ji obskočil a obšťastnil nějakej zajíc, kdyby náhodou utekla;-D? Třeba by ještě ráda zdivočila;-)

1 0
možnosti
Foto

Jáááj Lidu...;-D Přesně to jsem čekala...;-D

0 0
možnosti
Foto

Je sladká, přesně tak jsem si ji představovala...:-) Z té by se Miki pomátl blahem, i bylo by králičat a králičat...

0 0
možnosti
Foto

No tak já ti jí mileráda daruju...i s klecí. Co?

0 0
možnosti
Foto

A když mi prosím pěkně někdo poradí, jak to udělat, aby se mi otočila fotka v blogu jak potřebuju, tak budu moc ráda...V souboru je normálně, a když jí nahraju, tak si lehne a v Upravení jsem možnost otočení nenašla...

2 0
možnosti
Foto

Metadatová paměť...vymazat exif u fotky, přejmenovat, natáhnout znova pod jiným názvem :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik