Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Ulrichová, nezlobte se, je to od Vás odvaha, ale i trochu hazard. Kdybyste jela i s manželem, brala bych to... Ale sama s dítětem - při neznalosti cizího jazyka? A co když utrpíte nějaký úraz, nebo náhle onemocníte? Jistotu nemáte žádnou - a devítiletý chlapec je dítě, není to dospělý muž. Rv

1 0
možnosti
Foto

Paní Pantlíková...Pocity jistoty a bezpečí jsou velice subjektivní pojmy. Nejdřív vás chci ujistit, že anglicky se domluvím bez problémů, a vždy se učím řeč země, kam jedu. A to z těch prozaických důvodů, že mi pak místní lidé jsou otevřenější a bez výjimky ocení mou snahu se s nimi dorozumět. To je odzkoušeno. Učení jazyků dle potřeby mi nedělá problém a dětem už vůbec ne...Jsou jak houby. Stát se může kdykoli cokoli a kdekoli - nehodlám kvůli tomu sedět celý život doma v tzv jistotách. Můj názor je, že jistoty způsobují stagnaci a stagnace degeneraci. Nejistota a nesnáze člověka posouvají a motivují k práci na sobě. V tom tkví kouzlo vývoje a v tomto duchu vychovávám i své děti. Syn cestuje rád a jsem přesvědčena, že mu cesta dá mnohem víc, než vezme. Kdybych měla jakékoli pochybnosti, nejela bych. A konečně - neštěstí nebo nepříjemná událost se stát může. Já ale udělám všechno proto, abych nebezpečí minimalizovala...Případné vámi jmenované nepříjemné problémy budu řešit, až nastanou. Jsem zvyklá fungovat ve vypjatých situacích a jen tak něco mne nepoloží. Můj syn ví, že se na mne může spolehnout, ale pokud se něco stát má, stane se to....a to ať v Evropě, nebo ve Střední Americe. Hezký den.

0 0
možnosti
Foto

H14a78n69a 72V44l33k97o36v97á

15. 8. 2018 20:19

Jen se zamýšlím nad tím provádět "trip" s devítiletým dítětem....

jak tyhle (dost dobře) znám, hodně potřebují pevnou základnu....

A pokud "výlet" tak s jistotami.

Na váš trip má dobře 10 let čas. A většinou to nedělají s maminkou. K té se s důvěrou (a zázemím) vracejí.

1 0
možnosti
Foto

Já Johančinýho Maxe znám. Má divokou krev po svém otci,a dobrodružnou povahu,takže se o jeho jistoty nebojím.:-) O cestě s mámou dlouho předtím mluvili,kdyby měla Johanka jakękoli pochybnosti,nešla by s ním do toho.

0 0
možnosti
ID

Pani rozmyslete si to a nevystavujte sebe a svoje dite zbytecnym nebezpecim. Cela Latinska Amerika je prolezla zlocinem. Ja vim, ze vam to nerozmluvim, tak aspon necestujte stopem do vzdalenych mist. Vas syn asi nechce videt jak mu znasilnuji maminku. To jen v lepsim pripade.

0 0
možnosti
Foto

Vážím si vaší péče o naše bezpečí, ale věřte, že jsem napřed několik měsíců studovala aktuální situaci a to i od lidí tam žijících. Nemám v úmyslu se odklánět od hlavních tras bez toho, abych to měla všechno připravené a s místním průvodcem...Nemyslím, že mi hrozí znásilnění ve Střední Americe víc, než kdekoli jinde, kde se najde nějakej úchyl. Důležitý je nelézt do zón, které jsou obecně nebezpečné ( a ty jsou dobře známé), neprovokovat oblečením a zbytečně na sebe neupozorňovat. Doporučuji si o těch zemích přečíst aktuální informace. Nebojte se nic a doufám, že se vám naše zážitky budou líbit.

1 0
možnosti
Foto

Držím vám všechny palce a hlavně se v pořádku vraťte!:-)R^ Těším se na Tvé blogy z exotiky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik