Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Líp bych to nenapsal

2 0
možnosti
JS

J89a81n 32S85o92u65č25e17k

9. 11. 2021 6:47

Smekám! Vystihla jste to přesně a přesně takové otázky si kladu i já. Byť jsem některé z nich položil písemnou formou před časem i ministerstvu zdravotnictví a hlavní hygieničce, odpovědí jsem se nedočkal. A jsem přesvědčen, že právě ta tzv. kampaň za očkování proti covidu, která je založena na mlžení, nepřesných informacích či přímo lhaní, vydírání, vyhrožování a zákazech, mnoho lidí zatvrdila tak, že se nikdy očkovat nenechají. A tou bezinfekčností máte také pravdu. Žádné potvrzení o očkování žádnou bezinfekčnost nikdy zaručit nemůže. Přesto tenhle nesmysl stále opakují i ti, vládou najatí, "odborníci".

2 0
možnosti
MB

Díky za článek. Vnímám to podobně.

3 0
možnosti
ZS

Ježíšmarja Johanko!

Ty si takhle přijdeš a všechny ty otázky, co se mi furt dokola, ale jednotlivě honí hlavou, nasypeš na jednu hromadu!

Takhle v kupě je to fakt šílený a já ti děkuju, žes to sesumírovala!

Dík!

2 0
možnosti
Foto

Děkuju. To byl účel, aby si to lidi sesumírovali. Nevím, jestli se dočkáme odpovědí, ale čím víc lidí nad tím popřemýšlí a bude si ty odpovědi hledat, tím líp. Mám radost.

2 0
možnosti

Děkuji za log, jen mě mrzí, že odpovědí se nedočkáme !

2 0
možnosti
Foto

Je třeba, aby ty odpovědi vyžadovalo hodně lidí. Hodně lidí je dav. A davu se bojí. Je taky třeba, aby i očkovaní hledali odpovědi. Nevěřím, že spousta z nich nepochybuje. A z pochybností vznikají otázky...

1 0
možnosti
OS

Ja se jako 28 lety ptam sam sebe,opravdu to ockovani funguje?osvobodi me to od rousek?budu moc dal chodit kam budu chtit aby se me nekdo porad na neco ptal?potrebuju ockovat?

Veskere odpovedi na vsechny moje otazky je NE.

V nemocnicich podle nekterych medii lezi ockovani neockovani 50:50,takze kdyby byla vakcina funkcni,asi by jich tam nelezelo tolik.

2 2
možnosti
Foto

Když 50% pacientů pochází z 20% neočkovaných a 50% z 80% očkovaných, tak podle Vás očkování nefunguje? U mladších ročníků, kde je očkovaných i neočkovaných zhruba stejně, leží na JIP jen několik očkovaných, a desítky neočkovaných. Opět znak nefunkčnosti?

Školství, nebo alespoň výuka matematikty, zjevně upadá.

1 0
možnosti
DT

R^ Díky za váš blog. R^

10 0
možnosti
LH

Dobrý den. Moc pěkně napsané. Pořád lidí nevěří tomu že je to pokus na lidech. Pro děti to VHO vůbec nedoporučuje . Bohužel vlády si jdou svou píchat bodat a to nejlépe i na WC. Nejlépe soused souseda.Potom řeknou sory jako

2 3
možnosti
KC

Lži a bláboly. Nic jiného. Styďte se.

2 15
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik