Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stáří se prostě nerovná moudrost :)

Nicméně stáří znamená běžně i  "fyzickou slabost" ... takže ohleduplnost je často na místě R^

7 0
možnosti
Foto

Ale to je přeci jasný...Pokud to snad mohl někdo vzít tak, že nabádám ke lhostejnosti k seniorům, tak to opravdu ne...To jen pro vysvětlení. Nevyhlásila jsem válku stáří, jen si ho nevážím plošně...z důvodů, které jsem popsala:-)

2 0
možnosti
JG

Souhlas, vnímám to stejně, myslím, že jste naprosto perfektně vyjádřila smíšené pocity, jež provází stáříR^, jen je škoda, že jste ten článek postavila volbou slova "reakce" namísto například "inspirace k vlastní úvaze" do jakéhosi protipólu s článkem toho mladého človíčka, který se s Vašimi názory de facto vůbec neliší, jen ještě nemá vzhledem k svému věku ty Vaše bohaté zkušenosti.:-)

3 0
možnosti
Foto

To jo, to máte pravdu...to mi ani nenapadlo, že to takhle může vyznít...Hned mu jdu písnout:-)

1 0
možnosti
MP

Vybavil se mi Werich:

— Jakmile se ze stáří začne dělat zásluha je to špatné. Protože každej blbec – starej – byl taky jednou mladej blbec.

— Mládí biologické neosvobozuje od blbosti a hlouposti, stejně jako stáří nezaručuje moudrost. Jsou blbí dědkové a hloupé děti.

a~~

Cituji z http://cs.wikiquote.org/wiki/Jan_Werich#O_hlouposti_v_ml.C3.A1d.C3.AD_a_st.C3.A1.C5.99.C3.AD

5 0
možnosti

Adorujme moudré stáří. Stáří se dožije řada lidí, moudrosti z nich jen část.

4 0
možnosti
MP

Vzpomněl jsem si na památnou větu, kterou někteří starší lidé v různých variantách používají, když nemají argument a chtějí toho mladého drzáka nějak setřít: „Když jsem se narodil, skončila první světová válka. A teď mi řekni, co jsi v životě dokázal ty, parchante!“

6 0
možnosti
Foto

Paradoxně ovšem tohle neulysite od tech, kterí timto nemají potrebu mladé usazovat..a to je práve o tom, že jsou to Ti co prave opravdu neco dokázali, i prezili válku a dospeli do té moudrosti...ovsem co me treba zrovna nedávno udivilo, že takhle reagoval na mladého muže v metru druhý muž, kterému snad ani nebylo ctyricet...poucoval o dvacet let mladsiho kluka a presne temito argumenty...co bude rikat až bude starec? :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak nevím, z článku p.Rýslera na mě "cosi dýchlo." Vaše pojetí stáří beru, jen mi trochu vadí, že je to reakce na slova chlapce, který nás starší potěšil. ;-)

9 1
možnosti

R^... při četbě článku jsem "rozumem" měla pocit, že je OK, ale "citově" mě nějak vadil, přemýšlela jsem, jak to napsat - vy jste to vyjádřila přesně

1 0
možnosti
BH

B52o71h19u11š 71H87a39v20e89l

21. 11. 2013 12:24

Chovejte se ke starším/rodičům tak, jak chcete, aby se vaše děti chovaly k vám - to je moje heslo. 

A rada, pokud se k vám chovají jinak, než očekáváte, zamyslete se, kde jste udělali chybu. 60+

11 0
možnosti
KV

Stáří (ani mládí) skutečně není zásluha...  bohužel je to však někdy trefná diagnóza!  :-/

4 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Máma čtyř dětí, záchranář ve výslužbě, žena......hledající odpovědi a dialog...Aktuálně s nejmladším synem na cestách...Uvidíme, co svěží vítr změn přinese....

Seznam rubrik